8 Şubat 2009 Pazar

bu sene de iyi alternatif yaptı

şu son 2 senede türkçe rock/indie piyasası nası bişey oldu yarabbim.. üstüste albümler,konserler,festivaller. tabi bu da, yıllar yılı (anlamasa da)yabancı müzik dinleyen kesime yaradı. açıkçası ben gayet memnunum. sikindirik arabesk ve pop dalgasını dinleyeceğimize adam akıllı müzik dinleyelim.

neyse, bu yazıyı kısa tutmaya çalışıyorum. o yüzden sadede gelelim. serdar ortaç gibin saçma müzikler dinleyeceğimize(ama adamın yazdığı sözler kötü değil,sezar'ın hakkı sezara) adam akıllı uğraşılmış şeyler dinleyelim, küçüklerimizi sevelim, büyüklerimizi sayalım.

not: ayça şen'in albümü ne güzel olmuş lan.
not2: darısı metal piyasasına.

3 yorum:

  1. olm sen okunduğunu falan mı sanıyorsun??? :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. ayça şen'i ben çok sevemedim nedense. radyo programı yapsın o. ayçaşenbaşkanpusu diye öterken her sabah, alışamadım sanki bee.

    YanıtlaSil
  3. valla hayatımda hiç bi zaman o kadar erken saatte (okul dışında) kalkamadığım için programını yakalayamadım. ama albüm bence (hele ilk albüm olarak) çok güzel. en azından oturaklı. eğer bunun üstüne bişeyler koyup devam ederse gerçekten radyo programı yapmasına gerek kalmaz.

    YanıtlaSil