6 Şubat 2009 Cuma

20 yaş dişi

ecnebilerin dediğine göre 'akıl dişi', bana göre ise 'koduğumun dişi' .. şimdi bu meret hakkında bi sürü şey okudum ve okuduklarım pek güzel şeyler değildi. o yüzden hemen çektirmek istiyorum ama en tepede de yazdığı gibi 'ortadoğu ve balkanların en üşengeç varlığı' olduğum için götümü kaldırıp dişçiye gitmek pek akıl kârı değil (bu harflerin üstündeki şapkalar tedavülden kalkmıştı galiba).

o yüzden yeteri kadar alkol+uyku takviyesi yaparak bu ağrıları geçiriyorum ama son üç gündür ağzıma sıçmakta kendileri. ve de ispanyolca sözlüm olduğu için ağzıma bi hal gelmesini istemiyorum.

bi yerde okuduğuma göre bir 'laz' kardeşimiz bu dişi 'tabancasıyla' sökmek isterken kafasında şekilli bir delik açıp hakkın rahmetine kavuşmuş. ilk duyduğumda "abi laz işte,pratik zeka" deyip geçmiştim lakin kazın ayağı öyle değilmiş.

günlerden 5 şubat perşembe;saat 17 suları..
gözlerimi açtım,hava karanlık. "sikeyim yine güneşi kaçırdık." yatay konumdan dikey konuma geçmek (enteresan bi şekilde) 2 dakkamı aldı. gerinmek (5 saniye),mutfağa gitmek (10 saniye) bişeyler tıkınmak (5-10 dakika). kalktıktan yaklaşık 12 dakika 15 saniye sonra bu laz kardeşime hak verdim. allahım, galiba bu sefer yanına geliyorum. acıdan kafamı tutuyorum,aynaya bakıyorum. bişey yok gibi gözüküyor. lan acıyor,kafamda resmen filler sikişiyor(gemide'ye selam olsun). yeni kalkmışım alkol alacak ne heves var ne de mide. aynı hızla yatağa gidip kafamı duvara vuruyorum. "1,geç,2,geç,3,geç". yok abi,telkinlerle de geçmeyecek bu. o ağrıya rağmen kendimi bi şekilde uyumaya şartlandırıp sızıyorum. kalkıyorum (3 saat sonra),bilgisayar açık,program yaptığım insanlar "nerdesin göt lalesi" şeklinde tahrik dolu mesajlar atmış. "geliyorum ebenizi sikiym,geliyorum". evde olan alkollü şeylere bakıyorum. likör,cin,rakı. ulan hangisini içsem midemi sikecek,neyse kafana vura vura gidersin artık. giyinip yollara koyuluyorum,elemanlarla buluşuyorum falan filan derken ağrı geçiyor. allahım,evet! o andan sonra 'matrix felsefesi'ne inanmaya başlıyorum. "kaşık yok,kaşık yok neo!".

sözün özü; kaşık yok birader,diş var ve beynimi sikmekte kendileri. şu sınavlar bitince de ağzımda bi kaç delik açtırtmaya gidicem.

2 yorum:

  1. üşengeçlikten ölmene cok korkuyorum..
    muahahha

    YanıtlaSil
  2. ben çektirdim çektirmekte ağrı yapıyo. olm at gibi bişey çıktı lan. kocaman.

    YanıtlaSil